دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

PC Tools Firewall Plus 7 یک نرم افزار فایروال قدرتمند ساده و رایگان برای کاربران کامپیوترهای شخصی جهت حفاظت در مقابل تهدیدها، سارقین و ترافیکهای غیر مجاز شبکه می باشد. PC Tools Firewall Plus یک فایروال ساده شخصی برای ویندوز است که با جلوگیری از از دسترسی کاربران غیر مجاز به کامپیوتر (از طریق اینترنت یا شبکه)، از حریم خصوصی شما دفاع می کند.

PC Tools Firewall Plus یک فناوری پیشرفته هم برای افراد خبره و هم برای افراد عادیست. پیشگیری قدرتمند در برابر حملات به طور پیش فرض فعال است. کاربران مجرب می توانند قوانین مسدود کردن بسته را اعمال نموده و نیز با پشتیبانی از IPV6 شخصی سازی شبکه را انجام دهند.

PC Tools Firewall Plus با اتکا بر به‌روزرسانی هوشمند و منظم و حفاظت بلادرنگ و ... از شبکه شما کاملا محافظت می کند تا PC شما امن و دور از هکر ها بماند. میلیونها کاربر روزانه از محصولات PC Tools استفاده می کنند تا از کامپیوترهای خانگی و تجاری خود در برابر تهدیدهای آنلاین محافظت کنند. ما توصیه می کنیم شما PC Tools Firewall Plus را دانلود کنید و همراه با Spyware Doctor استفاده کنید تا حفاظت جامع سیستم در برابر جاسوس ها، بدافزارها و دیگر تهدید ها نیز صورت گیرد.

PC Tools Firewall Plus 7.0.0.111 - نرم افزار فایروال قدرتمند پی سی
تولز

ویژگی های نرم افزار PC Tools Firewall Plus 7.0.0.111

  • حفاظت: مخفی کردن PC شما از هکرهای اینترنتی.
  • Fine-grained: کنترل ترافیک داده های ورودی و خروجی.
  • سادگی استفاده: طراحی شده هم برای کاربران تازه کار و هم کاربران خبره.
  • عدم تعلیق: هنگام اجرای بازی ها در حالت Full-Screen برای آنها مشکلی پیش نمی آورد.
  • رمزگذاری دلخواه: رمزگذاری دلخواه برای تنظیمات و قوانین برنامه.
  • رایگان: محدودیت استفاده یا زمانی در کار نیست.

دانلوددانلود رایگان PC Tools Firewall Plus 7.0.0.111 (حجم : 9.87 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 


نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود رایگان,دانلود نرم افزارفایروال, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نرم افزار فایروال شخصی FortKnox Personal Firewall 5.0.605.0 یک فایروال کاربردی فوق العاده آسانی است که به شما امکان محافظت از کامپیوترتان در برابر حملات هکر ها ،تروجان ها ،جاسوس افزارها و تهدیدهای اینترنت را می دهد. به کاربر امکان مرور کامل از تمام شبکه ارتباطات ورودی و خروجی را می دهد. علاوه بر این ،فایروال شخصی همراه با سیستم جلوگیری از نفوذ منسجم با استفاده از فن آوری SPI را تضمین می کند. افزایش حفاظت از کاربر با سیستم rules به کاربر این امکان را میدهد که کنترل وسیعی نسبت به ارتباط نرم افزار هایش با اینترنت را داشته باشد. کاربران پس از نصب می توانند به آپشن نرم افزار مراجعه کنند و گزینه هایی را انتخاب کنند که با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد. امیدواریم از دانلود نرم افزار دیوار آتش لذت ببرید.

FortKnox Personal Firewall 5.0.605.0 - نرم افزار فایروال شخصی
سیستم جلوگیری از نفوذ

امکانات نرم افزار فایروال FortKnox

  • رابط بصری مناسب و آسان برای کاربران مبتدی و با تجربه
  • محافظت از سیستم در برابر حملات داخلی و خارجی
  • ایجاد ترافیک و بستن راه ورود به سیستم
  • سیستم پیشگیری از نفوذ دسته جمعی
  • مرور کلی از تمامی کانکشن های موجود در سیستم
  • امکانات پیشرفته برای کاربران با تجربه
  • استفاده از تکولوژی Anti-spoofing
  • مجهز به تنظیمات به اشتراک گذار پیرینتر و فایلها
  • مجهز به رابط گرافیکی کاربر پسند
  • مجهز به آپدیت اتوماتیک
  • مجهز به سیستم کنترل وب سایت و حتی مسدود کردن آن

دانلوددانلود رایگان FortKnox Personal Firewall (حجم : 4.92 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود رایگان,دانلود نرم افزارفایروال, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نرم افزار Sunbelt Personal Firewall امکان کنترل کامل بر روی انتقال داده ها بین رایانه شما و دیگر رایانه های موجود در شبکه اینترنت یا شبکه محلی را می دهد. حتی اگر شما یک مسیریاب (روتر) داشته باشید که جزو ساختمان یک فایروال باشد باز شما نیاز به نصب Sunbelt Personal Firewall بر روی کامپیوتر خود دارید، زیرا قاعده محاصره و معلق کردن، یک روش بسیار امن و استراژدی پیشنهاد شده امنیتی برای کسانی می باشد که بسیار در معرض خطر هستند می باشند. این نرم افزار می تواند کامپیوتر شخصی شما را در برابر حملات رایانه هایی که خود نیز در خطر حمله قرار گرفته اند محافظت کند. دیوار آتش برای رایانه های رومیزی که به اینترنت دارای پهنای باند با مودم های DSL، کابلی، ISDN، WiFi یا ماهواره ای متصل هستند بسیار ضروری می باشد، بخصوص نوت بوک ها به دلیل استفاده از شبکه بی سیم بسیار در معرض خطر هستند که نرم افزار Sunbelt Personal Firewall به خوبی از آن ها محافظت می کند.

تکنولوژی بالقوه این فایروال دیده بانی یا زیر نظر گرفتن پورت های متصل برای جلوگیری از ورود یا خروج بی اجازه نرم افزار های مخرب برای حمله می باشد. Sunbelt Personal Firewall با جلوگیری از ارتباطات پنهانی از حملات شناخته شده و ناشناس این امکان را می دهد تا به راحتی در وب به گردش بپردازید و خیالتان از هر حمله احتمالی راحت باشد. فایروال یک نرم افزار اساسی برای امنیت شما در اینترنت در مقابل حملات هکرها، تروجان ها، کرم ها، نرم افزار های مخرب و دیگر ویروس ها می باشد.

Sunbelt Personal Firewall 4.6.1845 - دیوار آتشین سان بلت -
فایروال

خصیصه های نرم افزار فایروال Sunbelt Personal Firewall:

  • قطع ترافیک ورودی و خروجی رایانه: بسیار مناسب برای زمانی که حرکات مشکوک و نا خوشایند بر روی شبکه رخ می دهد.
  • نگارش وقایع: با ثبت تمامی ارتباطات شبکه به شما امکان مرور و پیدا کردن مشکل احتمالی را می دهد.
  • مرور کلی ارتباط ها و آمارگیری از وقایع: آمارگیری دقیق از ارتباطات برقرار شده و پورت های باز توسط نرم افزارهای دیگر و موقعیت بلاک شده ها و زمان های حمله و جلوگیری را نمایش می دهد.
  • به روز رسانی: با بروز شدن نرم افزار آخرین ویرایش و قویترین آن همیشه در دسترس خواهد بود.
  • قابلیت پشتیبانی از ویندوز 98، ویندوز ایکس پی و ویندوز ویستا

دانلوددانلود رایگان نرم افزار فایروال سان بلت (حجم : 5.53 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع

Copyleft ©
freedownload.ir

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود رایگان,دانلود نرم افزارفایروال, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

Ashampoo Firewall یک نگهبان مطمئن و یک گارد محافظتی محکم و ایستاده در محل ورود و خروج داده ای شما با شبکه های محلی اترنت و اینترنت می باشد. ای نرم افزار همیشه گوش بزنگ و آماده در حال چک کردن چیزهایی است که به کامپیوتر شما وارد یا خارج می شود ، دور نگه داشتن هر چیز نا خاسته و بدون اجازه و مانع شدن اجازه دسترسی از کامپیوتر شما به اینترنت از عمده و مهمترین کارهای این نرم افزار می باشد ، به این شکل نرم افزار های جاسوسی نمی توانند اطلاعات خصوصی شما را از کامپیوتر شما بدزدند. با تمام قدرتی که این فایروال دارد به راحتی می توان  از تمام امکانات آن به راحتی سر در آورد و از آن استفاده کرد. پس اگر از اینترنت زیاد استفاده می کنید ، هر لحظه امکان دارد هکری شما را هک کند یا کرم های اینترنتی قصد وارد شدن به کامپیوتر شما را داشته باشند یا بدون اطلاع شما نرم فزار های جاسوسی بر روی دستگاه شما نصب شده اند و می خواهد که اطلاعات مفید شما را سرقت کرده و به روی شبکه ارسال کنند و خیلی خطرات دیگر که آماده به تحدید شما می باشند ، پس دست به کار شوید و یک فایروال خوب بر روی دستگاهتان نصب کنید تا شما را بیمه کند. این را در نظر داشته باشید که نرم افزار های آنتی ویروس در درجه دوم قرار دارند. پیشگیری بهتر از درمان است.

 

www.freedownload.ir -
Ashampoo Firewall Pro v1.20 - نرم افزار دیوار آتشین ( فایروال)

  • نگهبان امنیتی در برابر ورود و خروج داده های شما

  • جلوگیری از ورود داده های نا خاسته و دسترسی های تعریف نشده

  • تعیین اجازه دسترسی به نرم افزار هایی که قصد دسترسی به شبکه را دارند

دانلود نرم افزار اشمپو فایروال   (حجم فايل : 4.47 مگابايت)
رمز عبور : www.fdl.ir
بزرگترين مركز دانلود رايگان www.freedownload.ir 
منبع

 
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود رایگان,دانلود نرم افزارفایروال, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی هایی از نوع بازی جنگی یکی از محبوب ترین بازی های رایانه ای هستند که دلیل آن نیز وجود هیجان و درگیر بودن کاربر در تمام مراحل بازیست. بازی زیبای Airborne Troops که امروز می خواهیم در وب سایت نرم افزار دانلود رایگان به شما عزیزان معرفی نماییم یکی از گیم های محبوب در سری بازی جنگی می باشد. سبک این بازی اکشن - تاریخی می باشد و با یک روایت تاریخی شما را به جنگی بزرگ دعوت می کند. شما در این بازی کامپیوتری در جنگ جهانی حضور دارید و به عنوان چتر باز آمریکا وارد بازی نیروهای هوایی می شوید.
با دانلود بازی خواهید دید که بازی نیروهای هوایی از آنجایی آغاز خواهد شد که شما 48 ساعت قبل از حمله در پشت خط دشمن هستید و شما که نامتان در این PC Game جان ولش (John Welsh) می باشد باید برای موفقیت در حمله، ماموریت های بسیار مهم را تکمیل کنید تا هنگام جنگ بتوانید همه چیز را به نفع خود تمام کنید. در بازی نیروهای هوایی Airborne Troops ، استراتژی و فکر تاثیر مهمی در موفقیت شما دارد و شما می بایست مانند یک فرمانده جنگی نیروهای خود را نیز خوب سازماندهی کنید تا در جنگ با دشمن پیروز باشید. بازی جنگی نیروهای هوایی که یک بازی کامپیوتری می باشد با وجود حجم پایین از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است. امیدواریم با دانلود بازی جنگی نیروهای هوایی بتوانید نهایت لذت را ببرید و نهایت خلاقیت خود را در این بازی اکشن به کار ببندید.

Airborne Troops PC Game - بازی جنگی نیروهای هوایی

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP
  • پردازنده: Pentium III 1GHz
  • رم: 256 مگابایت
  • کارت گرافیک: 64 مگابایت
  • میزان فضای خالی هارد: 2 گیگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9 یا بالاتر

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Airborne-Troops-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی جنگی نیروهای هوایی (حجم : 143 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

امروزه بازی های کامپیوتری در سراسر دنیا نقش بسزایی در پر کردن زمان تفریح مردم دارند و به جرات می توان گفت کمتر کسی را می توان پیدا کرد که تا به حال سراغ این گونه بازی ها نرفته باشد. اما در بین این بازی های کامپیوتری، بازی های فکری و خلاقانه از جایگاه خاصی برخوردار است که این گونه PC Game ها توانسته اند سلایق افراد گوناگون را در نظر بگیرند و شاید خیلی از کاربران هم به دنبال بازی های فکری باشند تا بتوانند درصد هوش و میزان خلاقیت خود در کنترل و حل مسئله این گونه بازی ها را بسنجند. به همین منظور وب سایت دانلود رایگان نرم افزار در این پست قصد دارد یک بازی فکری و بسیار خلاقانه را برای شما کاربران عزیز قرار دهد. بازی Crazy Machines New from the Lab که محصول شرکت Viva Media در سال 2011 می باشد یک بازی کامپیوتری و در عین حال یک بازی فکری نیز می باشد. در بازی ماشین های دیوانه همانطور که از نامش پیداست شما در هر یک از مراحل بازی، با ماشین های الکتریکی سر و کار دارید که باید با فکر خلاق خود بتوانید بازی ماشین دیوانه را اولا در کنترل خود در آورید و سپس بتوانید با استفاده از آنها و همچنین ارائه ایده های خود مسئله ای که در هر مرحله می باشد را بگونه ای حل کنید و راهی مرحله بعد شوید. گاهی اوقات در این بازی فکری نیاز است که شما یک عمل انفجار انجام دهید و یا از خانه هایی که قصد انحراف شما از مسیر حل مسئله را دارند عبور کنید که گاهی اوقات بسیار دلهره آور نیز هستند.

Crazy Machines New from the Lab 1.231 PC Game - بازی فکری ماشین های دیوانه

با دانلود بازی فکری ماشین های دیوانه خواهید دید که در مسیر مراحل گیم خطراتی وجود دارند که باعث می شوند شما را از مسیر حل مسئله در هر مرحله خاص منحرف کنند از جمله: موشک هایی که به شکل بطری پرتاب می شوند، توپ ، بمب ، روبات ها و دیگر موارد، که می توانند کار شما را در این Game سخت کنند. البته شما کاربر عزیز با ابتکاری که به خرج می دهید حتما از سد خطرات این PC Game هم عبور خواهید کرد. البته در بعضی اوقات بازی ماشین دیوانه یک گیم خنده دار و جالب می شود که آن هم در نوع خود جالب توجه است. یک نکته قابل توجه دیگر این است که در بازی Crazy Machines New from the Lab شما از تمام امکانات می توانید استفاده کنید از جمله: استفاده از تمام عناصر جدید بازی، موسیقی در حال پخش، پس زمینه زیبا و دیگر موارد که مطمئنا در لذت بخش تر کردن بازی ماشین دیوانه موثر خواهند بود. به عنوان نکته آخر دوباره عرض می کنیم که این بازی کامپیوتری یک بازی خلاقانه و بسیار فکری می باشد که شما با فکر کردن و نشان دادن خلاقیت خود و به عمل بستن این خلاقیت ها می توانید مراحل بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید. امیدواریم که با دانلود بازی فکری ماشین های دیوانه بتوانید خلاقیت خود را اثبات کنید و همچنین بتوانید با گذراندن مراحل بازی نهایت لذت را ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی:

  • ویندوز: XP/Vista
  • پردازنده: 1.0 GHZ
  • رم: 256 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0
  • میزان فضای خالی هارد: 74 MB

دانلوددانلود رایگان بازی ماشین های دیوانه (حجم : 43.5 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Crazy Machines Crazy Machines Crazy Machines Crazy Machines

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

ساخت بازی های مسابقات رالی و رانندگی همه روزه در حال افزایش است که دلیل آن نیز بالا رفتن تعداد کاربران علاقه مند به این بازی هاست. محبوبیت این بازی ها زمانی که از گرافیک و سرعت خوبی برخوردار باشند بالاتر خواهد رفت. بازی زیبای Racers Island Crazy Racers که امروز می خواهیم در وب سایت بازی دانلود رایگان نرم افزار به شما عزیزان معرفی کنیم یکی از برترین بازی ها در این زمینه در سال 2011 می باشد که با حجم کم از گرافیک و سرعت بسیار خوبی برخوردار است.
این بازی کامپیوتر مسابقه از 6 مسیر جزیره ای برخوردار است که مانند پارک تفریحی بزرگی طراحی گشته اند. در این بازی علاوه بر مهارت رانندگی، دقت در مسیر بسیار مهم است تا بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید و به مراحل بعدی بازی صعود کنید. دانلود مسابقه این بازی همچنین امکان بازی به صورت آنلاین به تعداد 4 نفر را نیز داراست که بر محبوبیت این بازی افزوده است. این بازی از گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است و شما تمام مدیریت را در این بازی توسط صفحه کلید در اختیار خواهید داشت.

Racers Island Crazy Racers 2011 PC Game - بازی جزیره مسابقات دیوانه وار

حداقل سیستم مورد نیاز بازی جزیره مسابقات رالی

  • سیستم عامل: Windows XP, Vista, 7
  • پردارنده: 1.4 GHz
  • رم: 512 MB
  • آداپتور گرافیکی: Directx 9.0c
  • کارت گرافیک: GeForce 6600GT یا ATI X600Xt VRAM با 256 MB از VRAM

دانلوددانلود رایگان بازی مسابقات رالی جزیره (حجم : 68.1 مگابایت)
دانلوددانلود (لینک کمکی Mediafire)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Racers Island Racers Island Racers Island Racers Island

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

یکی از بازی های دوست داشتنی در دوران بچگی نقطه بازی بود که با یک ورق و خودکار هیجانی به بچه ها میداد که از هر بازی دیگری سرگرم کننده تر می نمود. اکنون سایت نرم افزار دانلود رایگان بازی این سرگرمی دوران کودکی را بر روی کامپیوتر با همان هیجان و انواع مختلف آن به اشتراک عموم گذاشته است.
بازی بازی GridLines یک نوع پازل می باشد که با رسم نوبتی خط و وصل کردن نقطه ها تشکیل مربع داده و کسب امتیاز کنید و هرکسی مربع های بیشتری در پایان وصل تمام نقطه ها تشکیل دهد برنده است. حالت کلاسیک و گرفتن پاداش که هر مربعی یک امتیاز خاص خود را دارد، همچنین حالت دلخواه که امکان رسم مدل های دلخواه بازی را به شما می دهد.

GridLines 1.09.1 Portable PC Game - بازی کامپیوتر نقطه بازی

ویژگی های نقطه بازی

  • 4 روش بازی از جمله کلاسیک، جایزه ای و سفارشی
  • 5 تنظیم سختی بازی و بازی های طولانی مدت و کوتاه مدت
  • بازی با دوستان یا بازی با کامپیوتر
  • ذخیره بازی در هر کجای بازی که باشید
  • گرافیک های زیبا با موسیقی آرام بخش پس زمینه همچنین امکان اجرای MP3

حداقل سیستم مورد نیاز بازی نقطه بازی

  • سیستم عامل: Windows 7, Vista, XP یا 2000
  • پردارنده: Pentium II (450 MHz)
  • رم: 64 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1
  • کارت گرافیک: 3D video card (32 MB)

دانلوددانلود رایگان بازی نقطه بازی کامپیوتری (حجم : 7.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

GridLines GridLines GridLines GridLines

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید وظیفه کارمندان برج مراقبت فرودگاه ها چیست و حتما برایتان جالب تر خواهد بود اگر این وظایف را خودتان انجام دهید. بازی کامپیوتری جذاب Flight Control HD به معنای کنترل پرواز به شما این امکان را میدهد تا بدون فراگرفتن فنون پرواز و امور هواشناسی بتوانید از هواپیمایی هواپیما های مختلف را خودتان به مسیر مورد نظر هدایت و یا فرود آورید.
نسخه موبایل بازی کنترل پرواز طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده و اینک که نسخه کامپیوتر آن را برای شما کاربران گرامی در سایت دانلود بازی رایگان نرم افزار قرار داده ایم تا نهایت لذت را ببرید. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی میتوان به کنترل همه چیز از روی نقشه نام برد که شما را قادر به تعیین مسیر پرواز هواپیما ها میکند فقط با کشیدن موس بر روی نقطه شروع و پایان پرواز امکان پذیر است. همچنین این بازی برای تعادل و کنترل قدرت تفکر نیز بسیار مفید می باشد زیرا این بازی در زمره برترین بازیهای فکری قرار گرفته است. آخرین نسخه این بازی بصورت HD (صفحه عریض) انتشار یافت تا کاربران کامپیوتر بخصوص مک کیفیت بیشتری را تجربه نمایند.

Flight Control HD 1.0u1 PC Game - بازی کنترل پرواز بازی کامپیوتری

ویژگی های بازی جذاب کنترل پرواز

  • در دست داشتن 9 نقشه یا به عبارتی مرحله که هر مرحله از دیگری لذت بخش تر است
  • داشتن جلوه های تصویری زیبا بر روی نقشه ها جهت مهیج شدن بازی
  • امکان ترفیع رتبه زود هنگام برای بازیکنان حرفه ای
  • امکان انجام مکرر بازی در هر بار شکست جهت رضایت بیشتر کاربران

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP (Service Pack 3), Vista, 7
  • پردارنده: 1GHz
  • رم: 512 MB
  • آداپتور گرافیکی: Directx 9.0c
  • کارت گرافیک: 64 MB
دانلوددانلود رایگان بازی کنترل پرواز

(حجم : 83.6 مگابایت)


دانلوددانلود

(لینک کمکی Mediafire)


دانلوددانلود

(لینک کمکی Hotfile)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی جدید زندگی در روستا بعد از ورژن 4 که یک موفقیت بزرگ برای سازندگان آن به شمار میرفت و جزو بازی های پر طرفدار بازدید کنندگان سایت نرم افزار دانلود رایگان نیز به میباشد اکنون در سال میلادی جدید Virtual Villagers 5 2011 عرضه شد تا دوستداران بازی های مدیرت زمان را بار دیگر به وجه آورد.
دانلود بازی کامپیوتر به معنای واقعی لذت بخش است و به شما این امکان را میدهد تا مانند الهه ها بر بندگان خود حکمروایی کنید، در این بازی جذاب کامپیوتری استراتژیک شما سعی به ساختن یک روستا و تعلیم دادن اهالی آن میکنید و آنها به شما ایمان خواهند آورد. برای شروع شما به آنان کشاورزی، ساخت آتش و همچنین پیدا کردن غذا را آموزش میدهید تا از عهده احتیاجات اولیه خود بربیایند.
در سری جدید بازی زندگی روستا Virtual Villagers که با نام ایمان آورندگان جدید New Believers منتشر شد، شما می بایست با مبارزه وحشی ها و نابود کردن ماسک شیطانی شان در مرکز Isola روستایی مدرن با اهالی مطیع و آموزش دیده بسازید و اوج لذت و هیجان بازی را به حداکثر برسانید. از ویژگی مهم این بازی زندگی روستا اینست که زمان هیچ وقت نمی ایستد و اگر شما بمدت طولانی بازی را انجام ندهید یا دشمنان بر شما پیروز می شوند و یا افرادتان از گرسنگی خواهند مرد!

Virtual Villagers 5 New Believers 2011 - بازی روستاییان مجازی ایمان آورندگان جدید

مشخصات بازی بازی زندگی در روستا

  • داشتن نفوذ کامل بر روستایی ها که از شما الهه ای قدرتمند میسازد
  • اضافه شدن مشتقاتی نظیر پازل، کلکسیون و اخبار جزیره به بازی جهت جذاب تر شدن آن
  • واقعی بودن زمان بازی که این ویژگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است
  • داشتن گرافیک و طراحی خوب نسبت به حجم بازی و بدون نیاز به نصب

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرا

  • سیستم عامل : Windows 2000, ME, XP, Vista, 7
  • پردارنده : 700 MHz و 1 GHz برای ویندوز ویستا یا سون
  • رم : 512 MB و 1 GB برای ویندوز ویستا یا سون
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 7.0

دانلوددانلود رایگان بازی زندگی در روستا (حجم : 64.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Virtual Villagers Virtual Villagers Virtual Villagers Virtual Villagers

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

اگر به رانندگی و مسابقه دادن در دل کویر و یا عمق جنگل های استوایی علاقه مند هستید، میتوانید این بازی مهیج کامپیوتر Off Road Racers را تنها با حجمی معادل 70 مگابایت از سایت نرم افزار دانلود رایگان دریافت و نصب نمایید. این بازی رایگان دارای مراحل نفسگیری می باشد که در صورت پیروزی امتیاز های شما افزایش میباید تا بتوانید خودرو هایی با امکانات بالاتر خریداری کنید. از ویژگی های این بازی رایانه میتوان به گرافیک بالای آن نسبت به حجم آن نام برد.
در بازی Offroad Racers یک مسابقه مهیج بین هیولا های ماشین مانند کامیون، اتومبیل رالی، وانت و ماشین های حشره ای buggies به رقابت می پردازید. حریف های بازی ماشین می توانند برای جلوگیری از برنده شدن یکدیگر از هر روشی استفاده کنند. شما باید 18 مرحله بازی ها را به پایان برسانید تا برنده شوید.

Off Road Racers PC Game - بازی مسابقه ماشین بسوی جاده

ویژگی های اصلی بازی مسابقه ای بسوی جاده

  • وجود مراحل مختلف بازی در محیط هایی زیبا و دلپسند (کویر، جنگل ، ساحل و ...)
  • گرافیک عالی بازی در حین کم حجم بودن
  • امکان کسب امتیاز جهت خرید خودروهای فوق سریع

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی

  • سیستم عامل : Windows XP,2000,Vista,7
  • پردارنده : ۱ GHz
  • رم : 256 MB
  • کارت گرافیک : 64 MB

دانلوددانلود رایگان بازی ماشین مهیج بسوی جاده (حجم : 70 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Offroad Racers Offroad Racers Offroad Racers Offroad Racers

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی A.R.E.S. Extinction Agenda اولین سری از بازی های اکشن و پیمایشی شرکت Origo Games می باشد که از لحاظ استراتژیک در سطح بالایی قرار دارد و سایت نرم افزار دانلود رایگان این افتخار را دارد تا دانلود بازی فوق العاده جذاب با سبک Platformer که در ماه های اخیر یکی از پرطرفدار ترین بازی های کنسول های خانگی و کامپیوتری شده است را به اشتراک عموم بگذارد.
در این بازی کامپیوتر زیبا جنگی ربات ها برای حفظ نسل انسانها به پا میخیزند و شما در نقش Ares اولین نوع Zytron ها هستید و از بالاترین تکنولوژی موجود بهره میگیرید تا در یک ایستگاه فضایی به مبارزه بپردازید.
شما در بازی نسل کشی دشمن از امکاناتی مانند سلاح لیزری و پرتاب آتش و سپر محافظ برخوردار هستید تا با توان بیشتر بر دشمنان خود پیروز شوید و یک ویژگی عجیب و منحصر به فرد بازی اینست که بعد از نابود کردن دشمنان ربات تکه های آنها را جمع آوری و سپس آنها را بازیافت و به محصولاتی مانند بسته های بهداشتی، مهمات، سلاح و... تبدیل میکند.

A.R.E.S. Extinction Agenda 1.1.11 PC Game - بازی فرمان انقراض نسل دشمن

ویژگیهای اصلی بازی کامپیوتر دستور نسل کشی دشمن

  • انجام بازی در چندین مرحله با گرافیک بالا و 3D
  • امکان ارتقا سلاح ها برای دستیابی به قویترین آنها
  • امکان طی کردن مراحل تمرینی برای آمادگی بیشتر در روبرو شدن سخت ترین مراحل
  • بازیافت قطعات نابود شده دشمنان تان به شکلی منحصر به فرد

حد اقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی

  • سیستم عامل: Windows XP,Vista,7
  • پردازنده: Intel Pentium 4 @ 1.5 GHz/AMD Athlon XP 1500 +
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce 6600GT/ATI Radeon x 1300 128 MB
  • رم: 1GB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل A.R.E.S.Extinction-Agenda-v1.1.11-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی کامپیوتر نسل کشی دشمن (حجم : 190 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Extinction Agenda Extinction Agenda Extinction Agenda Extinction Agenda

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

یک بازی تیر اندازی استراتژی کامپیوتری فوق العاده که برای مقابله با دشمنان سبز ماموریت های ویژه نظامی را با برقراری مقرارات بین نظامیان و نقشه های جنگ عملی می کند. کنترل ارتش در یک مبارزه سخت با ماوس امکان پذیر است. با رابط کاربری بازی Alien Hallway بازیکن می تواند از طریق یک جبهه سه بعدی برای از بین بردن دشمن با انواع سلاح های قدرتمند، پرتاب نارنجک، حمله هوایی و مهارت های شخصی اقدام کند.
در این دانلود بازی استراتژیک جنگی شما می بایست برای دست یابی به مرکز اطلاعات که پیروزی سپاه شما به آن بستگی دارد به عمق دشمن رفته و مراحل مختلفی را طی کرده و با عناصر بیگانه مبارزه کنید. اگر بدنبال یک بازی کامپیوتر سبک و فوق العاده جذاب هستید میتوانید این بازی را از سایت نرم افزار دانلود رایگان دریافت و نصب نمایید.

Alien Hallway 2010 PC Game - بازی استراتژیک بیگانه ای در کریدور

ویژگی های اصلی بازی بیگانه کریدور

  • وجود امکاناتی مانند سلاح های پیشرفته جهت نابودی سریعتر دشمنان
  • داشتن چندین مرحله اولیه برای افزایش مهارت شما در بازی
  • سبک بودن بازی که دانلود آن با وجود سرعت کم اینترنت سریعتر بوده و آسان بودن مراحل نصب

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی

  • سیستم عامل: Windows 7/Vista/XP
  • پردازنده: 1.6 GHz Intel Pentium processor یا equivalent AMD Athlon processor
  • کارت گرافیک: 128 MB با قابلیت pixelshader 2.0
  • رم: 1GB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c

دانلوددانلود رایگان بازی استراتژیک بیگانه های منتظر (حجم : 31.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Alien Hallway Alien Hallway Alien Hallway Alien Hallway

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی رانندگی در جنگل یک بازی مسابقه ای است که از ماشین های غول پیکر تشکیل شده است. بازی ماشین در محیطی جذاب و زیبا در جنگل برگذار می شود که این بازی با حجم کم دارای گرافیک قابل قبولی می باشد. بازی مسابقه رانندگی دارای 3 سبک است و رانندگان باید سعی کنند دیگر مسابقه دهندگان را از دور خارج کنند تا خود برنده بازی باشند. یک گرافیک 64مگابایتی و 256مگابایت رم کافی است. یک سی پی یو 1000 مگاهرتزی هم برای اجرای بازی در ویندوز 7 , xp , 2000 و ویستا کافی است. امیدواریم از دانلود این بازی زیبا لذت ببرید.

Jungle Racers 1.1 PC Game - بازی مسابقه رانندگی در جنگل

دانلوددانلود رایگان Jungle Racers 1.1 (حجم : 64.58 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی پازل الماس ها یک بازی پازلی از کارگاه بازی سازی Popcap Games است که بازی های فوق العاده ای از این شرکت بازی سازی تا به حال منتشر شده است. بازی پرتابل Bejeweled 3 که از ورژن 1 تا به 3 آن نزدیک 10 سال است که طراحی شده است بازی شماره 1 پازلی جهان است که پر طرفدارترین بازی در این زمینه است. این بازی کامپیوتری به صورت پرتابل و قابل حمل به شما ارائه می شود. نحوه بازی به این صورت است که باید الماس های رنگی را به صورت حداقل 3 تایی در یک ردیف عمودی یا افقی کنار هم قرار دهید تا حذف شوند. بازی دارای 4 سبک به نام های Classic , Quest, Zen, Lightning است که هر کدام مدل خاصی برای برنده شدن در هر مرحله دارند. امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید.

Bejeweled 3 Puzzle Game Portable - بازی پرتابل پازل الماس ها

مشخصات بازی Bejeweled 3 Portable Game

  • سیستم عامل : ویندوز xp sp2 , 7 , Vista
  • پردازنده : حداقل 1.2 گیگاهرتز
  • رم : 1 گیگابایت
  • فضای دیسک: 200 مگابایت
  • کارت گرافیک و کارت صدا : حداقل DirectX 9.0 C به بالا (حداقل 128 مگابایت به بالا)
  • بازی به مدلهای : Classic, Quest, Zen, Lightning
  • دارای مراحل مخفی که در صورت هوشمندی شما کشف خواهند شد
  • هر 65 جایزه یک مهارت به شما افزوده خواهد شد
  • تصاویر و صدای کیفیت فوق العاده بالا و دارای افکت های جذاب و هماهنگ با صحنه

دانلوددانلود رایگان بازی پازل الماس ها Bejeweled 3 (حجم :198.91 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

آیا تا بحال شده بخواهید در یک جزیره به تنهایی زندگی کنید مانند یک رابینسون کروزو واقعی؟ با استفاده از این بازی می توانید شانس خود را امتحان کنید! در این پست یک گیم بسیار جذاب و هیجان انگیز را در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. بازی Youda Survivor یک بازی زیبا و جذاب می باشد که توسط سرکت معروف Youda تولید و عرضه شده است. در این بازی کامپیوتری شما تا پایان در این جزیره اسرار آمیز، مرموز و خنده دار باید سعی کنید که با حداقل لوازم به زندگی خود ادامه دهید. در این بازی بازمانده شما باید با دزدان دریایی مبارزه کنید، و برای زنده ماندن، از خود و از این جزیره محافظت کنید. در این بازی کامپیوتری باید با استفاده از تمام مهارت ها، خود را از حرارت آفتاب سوزان در امان نگه دارید و همچنین بتوانید با شرایط بد دست و پنجه نرم کنید تا بتوانید در این جزیره اسرار آمیز جان سالم به در ببرید و به خانه خود برگردید یا بهتر بگوییم : به ماجراجویی های بعدی خود بپردازید. همچنین در این بازی بازمانده شما باید با استفاده از رژیم های غذایی و نحوه غذا خوردن کاری کنید که خود را قوی تر کنید و بتوانید با دزدان دریایی مبارزه کنید.
پس در این گیم باید ثابت کنید که شما می توانید در هر مکان و تحت هر شرایطی خود را زنده نگه دارید و جان سالم به در ببرید. هر چقدر که می گذرد کار شما در این بازی Youda Survivor سخت تر می شود زیرا موانع سر راه شما بیشتر می شود. با دانلود بازی بازمانده مشاهده خواهید کرد که بعضی جوایز و پاداش ها که باعث ارتقای شما در این PC Game می شود کار را برای شما راحت تر می کند و برای تهیه مواد غذایی خود به مشکل زیادی بر نمی خورید و به راحتی می توانید راه را برای رفتن به جزیره بعدی هموار سازید. در این PC Game برخی موارد کمک های زیادی به شما خواهد شد تا بتوانید با شرایط دشوار مقابله کنید، اما شما می توانید بدون این کمک ها هم گلیم خود را از آب بیرون بکشید! فقط یادتان باشد که باید زنده بمانید و بر این مورد اصرار داشته باشید زیرا شما جزو بازماندگان هستید! امیدواریم با دانلود بازی بازمانده بتوانید نهایت لذت را از آن ببرید.

Youda Survivor 1.4.0.0 Portable PC Game - بازی هیجان انگیز بازمانده جزیره

ویژگی های اصلی این بازی :

  • داشتن سرعت عمل و مدیریت زمان
  • ماجراجویی هیجان انگیز
  • 80 مرحله بازی
  • وجود دشمنان بسیار
  • وجود دزدان دریایی ترسناک و خشن
  • وجود حیوانات عجیب و غریب
  • راه های برای افزایش مهارت های زنده ماندن
  • وجود پاداش ها و جوایزی برای کمک به شما
  • گرمسیری اتمسفر که تا به حال تجربه نکرده اید!

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی:

  • سیستم عامل : Windows 98SE, 2000, ME, XP , Vista, 7
  • پردازنده : پنتیوم 3 ، 1200 مگاهرتز
  • رم : حداقل 1 مگابایت
  • کارت گرافیک : 60 مگابایت 3D
  • آداپتور گرافیکی : DirectX 9

دانلوددانلود رایگان بازی بازمانده جزیره (حجم : 66.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Youda Survivor Youda Survivor Youda Survivor Youda Survivor

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

رویای تعطیلات ماهیگیری در شمال آخرین نسخه از بازی محبوب شبیه ساز ماهیگیری است که در دریاچه های شمال اروپا اتفاق می افتد. سایت نرم افزار دانلود رایگان این بازی کامپیوتر که یک شبیه ساز فوق العاده و تجربه ای واقعی بازی جدید است به دوست داران ماهیگیری تقدیم میکند.
از گرفتن ماهی قزل آلا در جریان های آب سرد نروژ گرفته تا گرفتن ماهی خاردار بزرگ در دریاچه های شفاف فنلاند و رودخانه های استونی همه به طور کاملا واقعی در این بازی شبیه سازی شده تا شما در مناظری با شکوه قلاب ماهیگیری خود را پرت کنید و در دنیایی واقعی ماهی بگیرید. اینطوری یاد میگیرید که چگونه و از کجا ماهی بزرگ شکار کنید.

Fishing Simulator 2011 Portable PC Game - بازی شبیه سازی ماهیگیری

خصیصه های بازی کامپیوتر شبیه ساز ماهیگیری

  • 60 مکان زیبا با مناظر فوق زیبای دریاچه و رودخانه های شمال اروپا
  • حالت روز و شب و آب و هوای متنوع
  • ماهی گیری در عماق مختلف
  • سیستم خرید و ارتقاء تجهیزات
  • امتیاز برای ردیابی موفق بازی و جوایز

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/Vista/7
  • پردازنده: Pentium III 800 Mhz
  • کارت گرافیک: قابلیت پردازش 3D
  • رم: 256 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
دانلوددانلود رایگان بازی شبیه ساز ماهیگیری

(حجم : 84.6 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی جنگی همواره از محبوبیت خاصی در بین عموم برخوردار بوده اند که دلیل آن نیز جذابیت و درگیر بودن کاربر در جریان بازیست. در این بین، بازی های جنگی هوایی کاربران زیادی را به خود اختصاص داده اند. امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار بازی کامپیوتر فوق العاده زیبای Air Force Missions برای شما عزیزان مهیا نموده ایم.
همانطور که از نام این بازی پیداست ماموریت های هوایی بر عهده شما خواهد بود. بازی نیروی هوایی به صورت سه بعدی طراحی گشته و از نظر مانور گرافیکی بسیار کامل بی نقص ارایه شده است. شما در این بازی هلیکوپتر های سنگین و مسلح به قدرتمند ترین سلاح ها را در اختیار دارید و می بایست به دشمن حمله و برای فلج کردن دشمن اقدام کنید.
دشمن زیر دریایی ها، ضد هوایی، موشک و ... در اختیار دارد از این رو شما می بایست به نحوی بازی هلیکوپتر را ادامه دهید که نیرو های شما تا آخر بازی سالم بوده و بازی را با پیروزی به اتمام برسانید. دانلود بازی ماموریت نیروی هوایی بدون نیاز به نصب Portable بوده و با وجود طراحی بی نظیر از حجم کم و سرعت بالایی برخوردار است.

Air Force Missions Portable PC Game - بازی ماموریت نیروی هوایی

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows NT/2000/XP
  • پردازنده: Pentium 200 Mhz
  • رم: 64 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 5.0

دانلوددانلود رایگان بازی هلیکوپتر نیروی هوایی (حجم : 28.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Air Force Missions Air Force Missions Air Force Missions Air Force Missions

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بعد از مدت ها بازی زیبا و هیجان انگیز مدافع ستارگان Star Defender ورژن جدیدی از بازی هیجان انگیز خود را عرضه کرده که سایت نرم افزار دانلود رایگان بازی کامپیوتری آن را به اشتراک گذاشته است. حتما مدت زیادی است که این بازی را انجام نداده اید و منتظر نسخه جدیدی از این بازی بودید تا بار دیگر از نابودی بشر در برابر هجوم آسمانی جلوگیری کنید. در Star Defender 4 شهرت و آوازه شما مانند آتشی در دشمن، در سراسر کهکشان پخش شده است، به همین خاطر دشمنان بشر دست به یکی کرده و آماده حمله می باشند.
این بار با دشمنان جدیدی در فضا روبرو خواهید شد و نیاز به ارتقاء سلاح برای مقابله با مرگبار ترین سلاح ها و حمله های دشمن باشید. اگر نسخه 3 این بازی کامپیوتر را انجام دادید و از آن لذت بردید، این سری جدید بازی مدافع ستارگان را از دست ندهید زیرا به یکی از بهترین بازی های تیر اندازی فضایی روبرو خواهید شد. ویژگی های گرافیکی فوق العاده، مواد منفجره، و صداهای هیجان انگیز و دشمنان و حشرات مزاحم عجیب در انتظار شما هستند.

Star Defender 4 v1.17 Portable PC Game - بازی مدافع ستارگان

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows 2000/XP/Vista
  • پردازنده: 600 Mhz
  • رم: 128 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1
دانلوددانلود رایگان بازی فضایی مدافع ستارگان

(حجم : 13.1 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان یک بازی کامپیوتر اول شخص تیر اندازی ساخته شده در سال 2003 برای دستگاه های Xbox، PlayStation 2 و ویندوز را به اشتراک گذاشته که در زمان خود طرفداران بسیاری داشته و هنوز هم از هیجان و جذابیت بازی کم نشده است. این بازی جنگی که با سوار شدن بر یک ماشین بسیار قدرتمند به نبرد با دشمن می روید، نیاز به سخت افزار های بالایی برای اجرا ندارد و به راحتی بر روی رایانه شخصی با یک رم و گرافیک متوسط اجرا میشود.

دانلود بازی کامپیوتری یک حماسه نبرد خشمناک بین Forseti و Muspell برای کشور گشایی و فتح اقیانوس اتفاق می افتد. Forseti شما را مجبور می کند تا با یک ماشین جنگی قدرتمند به نام Battle Engine کمک کنید تا از زمین باقی مانده خود محافظت کند. چه در حال پرواز یا راه رفتن، شما به مجموعه ای از سلاح های مخرب تجهیز شده اید و مستقیما از پایگاه برای انجام عملیات دستور می گیرید.
با فرماندهی یک دستگاه بسیار قدرتمند و پیشرفته، تصمیم گیری های شما برای انجام عملیات به تعامل شما با مرکز و اتفاقات ناگهانی درمیدان جنگ بستگی دارد و در نهات با اتمام عملیات جنگ پایان می یابد.

Battle Engine Aquila PC Game - بازی نبرد غول جنگی برای نجات کشور

خصیصه های بازی ماشین جنگی

  • 43 ماموریت پیشرفته که قلب شما را از حرکت باز خواهد ایستاد
  • 10 سلاح قدرتمند برای ضرهب زدن به دشمن با انواع مسلسل، موشک، بمب و...
  • 12 نوع مبارزه استراتژیک و اکتشاف
  • حالت چند نفره برای مبارزه با دوستان خود

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP
  • پردازنده: Pentium III 700 Mhz
  • رم: 128 مگابایت
  • کارت گرافیک: 32 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Battle-Engine-Aquila-Rip-PC-Game-www.fdl.ir.part01.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی جنگی نبرد خشمناک (حجم : 158 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی مرحله ای Deepica همانند سایر بازی های مرحله ای جذابیت بسیاری دارد. سایت دانلود رایگان این بازی را به صورت قابل حمل یا پرتابل در اختیار شما قرار داده اشت. این بازی پازلی دیپیکا دارای بیش از 200 مرحله جذاب است. در هر مرحله با از بین بردن توپک های رنگی امتیاز های جذاب و سرگرم کننده ای به شما می دهد. این بازی روی ویندوز xp و ویندوز ویستا و seven نصب می شود و با یک سی پی یوی قدیمی 600مگاهرتزی کار می کند و 128 مگابایت رم بیشتر نیاز ندارد. امیدواریم از دانلود بازی از fdl لذت ببرید.

Deepica Portable Game - بازی مرحله ای دیپیکا

دانلوددانلود رایگان Deepica

(حجم : 23.00 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی Red Faction II جناح قرمز 2 به سبک تیر اندازی اول شخص یک بازی قدیمی ساخته شده در سال 2003 است. این بازی با گرافیک بالا در زمان خود داستان زیبایی را با خود یدک می کشد. داستان در مورد 15 سال آخر دیکتاتوری Sopot است که کل اجتماع جامعه جهانی را تحت الشعاع قرار داده است. خونخواهی های وی باثت شده کشور در فقر و جنگ دست و پنجه نرم کند. او تمامی سربازان خود را به میدان می فرستد و کشته شدن آنها برایش مهم نیست و فقط پیروزی در جنگ را خواهان است. دیکتاتور به ذهنش می رسد با استفاده از فناوری نانو سربازان ویژه ای را دوره دهد و آماده سازد که بتواند دنیا را در دست بگیرد. نام این گروه جناج قرمز است. امیدواریم از دانلود بازی تیراندازی اول شخص جناح قرمز لذت ببرید.

Red Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز

سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • سی پی یو: Pentium 4 1GHz
  • رم: 256 MB
  • گرافیک : 32 مگابایت یا بالاتر
  • DirectX 8.1 یا بالاتر
  • سیستم عامل: 98/ME/2000/XP
  • موس
  • کیبرد
دانلوددانلود رایگان Red Faction II PC Game

(حجم : 179.79 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی کامپیوتری و بازی های کارتونی همه روزه در حال افزایش هستند و دلیل آن نیز یادآوری بازی های قدیمی است. امروز نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) بازی کارتونی شاد و مفرح Rabbits Magic Adventures که یکی از محبوب ترین بازی های کارتونی می باشد را در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار برای شما عزیزان مهیا کرده ایم. در این PC Game که یک بازی خرگوش است و می تواند یک بازی کودکان هم باشد شما شخصیت خرگوش که شخصیت اصلی بازیست را بر عهده دارید و دشمن شما جادوگر پلید است که همه افراد را با جادو طلسم کرده است که مهم ترین آن نیز دوست شماست که در چنگال این جادوگر اسیر است.
در این بازی کامپیوتری شما می بایست در طی مراحل بازی تمام سحر و جادوهای این جادوگر پلید را از بین ببرید و بعد از طی تمام مراحل در مرحله آخر به دوست خود برسید و او را نجات دهید که پس از آن این بازی خرگوش تمام شده و صلح و دوستی دوباره به سرزمین شما باز می گردد. با دانلود بازی خرگوش جادویی مشاهده خواهید کرد که این گیم گرافیک بسیار خوبی داشته و بر روی هر سیستمی قابل اجراست که از مزیت های این بازی کارتونی محسوب می شود. امیدواریم که با دانلود بازی جدید و زیبای Rabbits Magic Adventures بتوانید نهایت لذت را ببرید.

Rabbits Magic Adventures 1.0 Portable PC Game - بازی ماجرایی خرگوش جادویی

دانلوددانلود رایگان بازی خرگوش جادویی

(حجم : 67.5 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

اگر از طرفداران PC Game و همچنین بازی های هواپیمایی و جنگی هستید این بازی کامپیوتری بسیار جذاب که از ژانر شبیه سازی پرواز می باشد را به شما کاربران عزیز سایت دانلود رایگان نرم افزار برای دانلود بازی کامپیوتر پیشنهاد می کنیم. در این بازی هواپیما شما از نژاد خود در برابر ظالم، دشمن ناشناس که مصمم به نابود کردن تمام تمدن شماست دفاع می کنید . در این گیم با استفاده از حیله گری خود و همچنین 18 هواپیمای جنگی مرگبار خود می توانید در بمب گذاری و همچنین در ماموریتهای شناسایی شرکت کنید. شما تنها امید برای نجات هستید! در این بازی جنگی Echelon Wind Warriors شما باید 40 ماموریت را یا در حالت بازی و یا در حالت کاملا شبیه سازی شده به اتمام برسانید.
در این بازی هواپیما ی جنگی شما باید دستور حمله به دشمنان را بدهید، از دارایی ها مراقبت کنید و یا بر حسب نیاز از آنها بردارید و با یک حمله بسیار مرگبار و خشمگینانه دشمن را بمباران کنید. در این بازی جنگی Echelon Wind Warriors حمله به دشمنان با 16 سلاح قدرتمند با فناوری بسیار بالا از جمله توپ، مسلسل، اژدر و موشک های هدایت شونده صورت می گیرد. موفقیت شما در Game و در میدان نبرد می تواند جوایز معتبری مانند رز فولادین ، صلیب طلایی و یا غیره را برای شما در برداشته باشد. امیدواریم که با دانلود بازی هواپیمای جنگی بتوانید ساعاتی را جلوی کامپیوتر خود نهایت لذت را ببرید.

Echelon Wind Warriors PC Game - بازی زیبای هواپیمای جنگی

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر این بازی کامپیوتری:

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP
  • پردازنده: 400 مگا هرتز
  • رم: 64 مگابایت
  • کارت گرافیک: 16 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Echelon-Wind-Warriors-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی هواپیما های جنگی (حجم : 169 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم

رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

ممکن است تا به حال کارتون باب اسفنجی (SpongeBob) و دوستان را دیده باشید. امروز می خواهیم ماجرای SpongeBob and The Clash of Triton را در شکل یک بازی جدید به شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که می دانید این Game کارتونی بوده و به دلیل داشتن شخصیت هایی همانند باب اسفنجی و دوستانش از طنز و خنده نیز برخوردار است که شما را بسیار سرگرم خواهد کرد. در این داستان از باب اسفنجی تریتون، پادشاه و حکمران اصلی را زندانی کرده اند و دشمنان همه جا را در تسخیر دارند.
شما در این بازی کامپیوتری به عنوان باب اسفنجی با همراهی دوستانتان وظیفه دارید تا دشمنان را شکست داده و تریتون را آزاد کنید. با دانلود بازی مشاهده خواهید کرد که این بازی رایانه گرافیک مناسبی داشته و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نخواهد داشت، لازم به ذکر است این PC Game محدودیت سنی نداشته و یک کودک 9 ساله تا یک پیر مرد 90 ساله را سرگرم و پشت کامپیوتر نگه خواهد داشت ! هم اینک می توانید این گیم زیبا و جالب را از وب سایت نرم افزار دانلود رایگان، دریافت کنید. امیدواریم با دانلود بازی باب اسفنجی از آن نهایت لذت را ببرید.

SpongeBob and The Clash of Triton PC Game - بازی باب اسفنجی و دوستان

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر این بازی کامپیوتری :

  • ویندوز: XP/Vista
  • پردازنده: 1.0 گیگاهرتز
  • رم: 512 مگا بایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0 یا بالاتر
دانلوددانلود رایگان بازی باب اسفنجی

(حجم : 74.2 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

آیا می خواهید یک پادشاه واقعی باشید و بر سرزمین های خود حکمرانی کنید ؟! بازی جدید و زیبای Kings Legacy به شما این امکان را می دهد تا در سرزمین هایی در تاریخ قرون وسطی به صورت کاملا سه بعدی در رایانه خود به حکمرانی بپردازید. در این بازی کامپیوتری شما پادشاه یک سرزمین بزرگ و یک پادشاه عادل هستید که به مشکلات مردم رسیدگی می کند ولی در این میان برادر سیاه دل شما که ادعای پادشاهی می کند سر دشمنی با شما برداشته است و می خواهد در هر فرصتی که بتواند سرزمین شما را نابود و پادشاهی را در دست گیرد. وحشت و ترس میان مردم افزایش می یابد و شما وظیفه دارید به عنوان حکمران این سرزمین مردم را به آرامش برسانید و با برادر شرور خود به مبارزه بروید.
در این میان مردم شما نیز از کمک به شما دریغ نخواهند کرد و هر وسایلی که بخواهید در صورت برقراری آرامش برای آنها، در اختیار شما قرار خواهند داد. با دانلود بازی خواهید دید که این بازی رایانه گرافیک بسیار مناسبی داشته و مدیریت تمام Game در دست شما بوده و یک جریان ثابت برای گیم تعریف نشده و شما می توانید گیم را به هر نحوی ادامه دهید. در این PC Game شما علاوه بر مبارزه با دشمنان خود می بایست به یافت آذوقه و غلات بپردازید و با ساختن قلعه های بیشتر در قلمرو خود، محافظت را چندین برابر کنید تا دشمنان شما مغلوب شوند. هم اینک شما عزیزان می توانید نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) بازی جدید Kings Legacy را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت کنید. امیدواریم با دانلود بازی پادشاهی یک سرزمین بتوانید نهایت لذت را از این بازی رایانه ببرید.

Kings Legacy 1.0 Portable PC Game - بازی پادشاهی در یک سرزمین بزرگ

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر این بازی کامپیوتر :

  • ویندوز: XP/Vista
  • پردازنده: 1 گیگاهرتز
  • رم: 512 مگابایت
دانلوددانلود رایگان بازی پادشاهی در یک سرزمین بزرگ

(حجم : 40.6 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی های داستانی همه روزه در حال افزایش هستند و این در حالیست که بازی هایی با موضوعیت عاشقانه بیشتر مورد توجه عموم قرار می گیرد. بازی کامپیوتری زیبای Roads of Rome که امروز می خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم یک بازی رایانه داستانی عاشقانه می باشد که داستان فوق العاده زیبایی دارد. در این بازی کامپیوتری Victorius ، جنگجوی شجاع ، عاشق دختر سزار می شود اما از آنجا که سزار پادشاه است و به فکر آینده دختر خویش است Victorius را به ایجاد و وسعت راههای روم مجبور می کند و این را شرطی برای ازدواج وی با دخترش قرار می دهد و اینگونه Victorius ثابت می کند که می خواهد به کشورش روم خدمت کند.
شما در این PC Game نقش Victorius و دوستان او را خواهید داشت و وظیفه دارید طبق دستور سزار در مناطقی که او گفته است، چه آسان و چه سخت، راه کشی کنید که ممکن است در این بازی رایانه با رود خانه ها، جنگل ها و غیره برخورد کنید که می بایست برای هر یک با فکر خود چاره ای بی اندیشید. با دانلود بازی مشاهده خواهید کرد که مکانیک بی عیب و نقص گیم، ماجراجویی و درگیر کردن کاربر با داستان از مزیت های این بازی راه های روم محسوب می شود که با توجه به گرافیک بسیار خوب Game آن را به لیست بازی های محبوب پرتابل (بدون نیاز به نصب) وارد کرده است. هم اینک شما عزیزان قادرید Roads of Rome را از وب سایت نرم افزار دانلود رایگان دریافت کنید. امیدواریم با دانلود بازی جدید و جذاب ساخت راه های روم بتوانید نهایت لذت را از آن ببرید.

Portable Roads of Rome 1.0 PC Game - بازی عاشقانه ساخت راه های روم

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر این بازی کامپیوتر :

  • ویندوز: XP/Vista
  • پردازنده: 1.2 گیگاهرتز
  • رم: 512 مگابایت
دانلوددانلود رایگان بازی عاشقانه ساخت راه های روم

(حجم : 74.7 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

علاقه مندان بازی های فضایی همه روزه در حال افزایش است که دلیل آن نیز علاقه تمام افراد به اکتشاف در فضاست؛ بازی جدید و زیبای Astro Bugz Revenge که امروز می خواهیم شما را با آن آشنا سازیم یک بازی رایانه فوق العاده زیبا در همین زمینه است. با دانلود بازی شما وظیفه محافظت از سیاره خود، زمین را دارید و می بایست با تمام عوامل نفوذی مبارزه کنید. دشمنان شما در این بازی کامپیوتری شهاب سنگ ها و موجودات فضایی هستند که قصد نفوذ به سیاره شما را دارند که شما می بایست از ورود هر یک به سیاره خود جلوگیری کنید زیرا پس از ورود سیاره شما را نابود خواهند کرد.
شما می بایست با نشانه گیری دشمنان و اشغالگران خود، آنها را منهدم نمایید و از بین ببرید تا نتوانند به سیاره شما نفوذ کنند. این بازی فضایی که یک PC Game می باشد بسیار ساده بوده و هر کاربری به سادگی با هر سن و سالی می تواند با آن بازی کند و سرگرم شود؛ با این حال این گیم از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است که در نوع خود بسیار زیباست. هم اینک می توانید این بازی رایانه Astro Bugz Revenge که در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

Astro Bugz Revenge 1.5.0 PC Game - بازی فضایی محافظت از سیاره زمین

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی فضایی :

  • ویندوز: Windows XP/Vista
  • پردازنده: 800 مگاهرتز
  • رم: 256 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.0
دانلوددانلود رایگان بازی فضایی محافظت از زمین

(حجم : 10.7 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

آیا دوست دارید راهنمای گردشگران و توریست ها در مکان های مختلف جهان باشید ؟! بازی زیبای Youda Safari که امروز می خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم شما را به عنوان یک راهنمای توریست قرار خواهد و شما وظیفه دارید تا توریست ها را به سلامت در نقاط مختلف جهان به گردش ببرید؛ اما مشکل اینجاست که در نقاط مختلف جهان حیوانات وحشی فراوانی وجود دارد که در این Game از این جمله می توان به میمون دیوانه، کرگدن یاغی، شیر وحشی و سایر حیوانات اشاره نمود که شما می بایست توریست های خود را از خطراتی که این حیوانات ممکن است ایجاد کنند دور نگه دارید. با دانلود بازی شما یک راهنمای همیشگی برای توریست ها خواهید بود و می بایست آنها را به هتل، رستوران ها، پارک ها و جنگل ها، مکان های دیدنی و غیره ببرید و بگذارید تا آنها از گردش خود لذت ببرند و مبلغ خوبی را برای افزایش امتیاز در گیم پرداخت کنند.
این بازی کامپیوتری ساخته شرکت youdagame بوده و هم اینک می توانید نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) این بازی جدید Youda Safari را از وب سایت نرم افزار دانلود رایگان دریافت و از آن نهایت لذت را ببرید. گرافیک این بازی رایانه بسیار مناسب بوده و از هیچ محدودیت سنی برخوردار نیست و هر کاربری را سرگرم خواهد کرد. در این PC Game شما قادر خواهید بود به 6 قاره مختلف جهان سفر کنید و گیم دارای 70 سطح مختلف می باشد. امیدواریم با دانلود بازی مدیریت توریست ها بتوانید ساعاتی را با این بازی جدید لذت ببرید.

Portable Youda Safari 1.4 PC Game - بازی مدیریت و راهنمایی توریست ها

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: XP/Vista
  • پردازنده: 1 گیگاهرتز
  • رم: 256 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0
دانلوددانلود رایگان بازی راهنمای توریست ها

(حجم : 51.1 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

امروز در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان می خواهیم یک بازی کامپیوتر جالب، هیجان انگیز و در عین حال بسیار خنده دار را به شما عزیزان معرفی کنیم. گیم فوق العاده زیبای Darwin the Monkey یک بازی رایانه ماجرایی می باشد که شما در آن شخصیت میمون داروین را دارید و باید قبل از اینکه دست قورباغه های بد جنس به موزها و غلات شما برسد آنها را از دسترس آنها دور کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید. شما باید در این بازی رایانه سریع باشید و با دویدن و پریدن های مناسب از موانع، از دست قورباغه ها که دشمنان اصلی شما در این PC Game هستند فرار کنید تا بتوانید به Game ادامه دهید.
بازی Darwin the Monkey دارای 6 نوع گیم متفاوت می باشد و از 30 سطح handcrafted برخوردار است. این بازی کامپیوتری بسیار گرافیک مناسبی دارد و با توجه به حجم بسیار پایین آن از کیفیت خوبی برخوردار است و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نخواهد داشت. لازم به ذکر است این بازی جدید هیچ محدودیت سنی نداشته و می تواند هر کاربری را ساعات متوالی پشت کامپیوتر سرگرم کند. امیدواریم با دانلود بازی میمون داروین بتوانید نهایت لذت را از این بازی جدید و جذاب ببرید.

Darwin the Monkey PC Game - بازی میمون داروین

سیستم مورد نیاز این بازی کامپیوتر :

  • ویندوز: ME/2000/XP/Vista
  • پردازنده: 600 مگاهرتز
  • رم: 128 مگابایت
دانلوددانلود رایگان بازی میمون داروین

(حجم : 13.3 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی های رالی و ماشین سواری همواره مورد توجه عموم بوده است که دلیل آن جذابیت و هیجان موجود در این بازیست؛ اما سبک تکراری این بازی ها باعث خسته شدن کاربران می شود. امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار می خواهیم بازی فوق العاده زیبای RC Toy Machines را به شما عزیزان معرفی نماییم که مطمئنا شما را ساعات متوالی در پشت کامپیوتر سرگرم خواهد کرد. این بازی کامپیوتری بسیار زیبا همانطور که از نامش پیداست یک رالی فوق العاده هیجان انگیز از ماشین های اسباب بازی است. اشتباه نکنید؛ این بازی ماشین سواری یک بازی بچگانه نیست بلکه یک بازی بسیار زیبا برای تمام سنین مختلف می باشد. در این بازی RC Toy Machines شما با Car های اسباب بازی که همانند Car های واقعی هستند در خانه و کوچه های شهر مسابقه خواهید داد و موانع شما تمام وسایلی است که ممکن است روی زمین افتاده باشند.
در این بازی 8 آهنگ بسیار هیجان انگیز در طی بازی پخش خواهد شد که جذابیت Game را چندین برابر می کند. در این Game می توانید در ابتدا 6 ماشین و بعد از کسب امتیاز ماشین های بهتری را جایگزین کنید. این گیم ماشین کنترلی دارای گرافیک بسیار خوبی بوده و به صورت سه بعدی طراحی گشته است و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز ندارد؛ هم اینک می توانید نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) این گیم را در ادامه همین مطلب دانلود و از آن لذت ببرید. امیدواریم با دانلود بازی ماشین سواری بتوانید نهایت لذت را از این بازی جدید ببرید.

Portable RC Toy Machines PC Game - بازی ماشین کنترلی اسباب بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر این بازی :

  • ویندوز: 98 / XP / Me / 2000
  • پردازنده: 500 مگاهرتز
  • رم: 128 مگابایت
  • ویدئو کارت سه بعدی (3DVideoCard)
دانلوددانلود رایگان بازی ماشین کنترلی

(حجم : 28.9 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

در این پست میخواهیم بازی زیبای Plants vs. Zombies: Game Of The Year Edition را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ این بازی رایانه با اینکه از لحاظ گرافیکی چندان برتر نیست اما در لیست بازی های برتر کامپیوتر قرار گرفته است. در این بازی کامپیوتری شما باغبانی زحمت کش هستید که گل و گیاه هایی را کاشته و پرورش می دهید؛ پس از آن زامبی ها که موجوداتی بی عقل و خرد هستند به مزرعه شما حمله می کنند و ممکن است مزرعه شما را از بین ببرند ولی شما می بایست با تمام توان خود در مقابل زامبی ها از مزرعه و گیاهان خود محافظت کنید تا بتوانید به سود سالیانه خود از برداشت محصولات برسید و امتیاز بیشتری در این بازی رایانه کسب کنید. در این PC Game شما با 49 نوع زامبی برخورد می کنید که هر یک به روش خاصی حمله خواهند کرد و در مراحل بالاتر Game تعداد زامبی ها بیشتر می شود که نیاز به کنترل دقیق بر روی گیم خواهد داشت. امیدواریم با دانلود بازی جدید و زیبای Plants vs. Zombies که وب سایت دانلود رایگان نرم افزار آن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است بتوانید ساعاتی را با این بازی زامبی ها لذت ببرید.

Plants vs Zombies 1.2.0.1073 - بازی حمله زامبی ها به مزرعه

ویژگی های این بازی کامپیوتر :

  • 5 حالت مختلف بازی شامل : Adventure, Mini-Games, Puzzle, Survival, Zen Garden
  • نبرد با زامبی ها در محل های مختلف
  • کسب مهارت های خاص مبارزه با هر نوع زامبی طی مراحل بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: 2000/XP/Vista/7
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8
  • پردازنده: 1.2 گیگا هرتز
  • رم: 512 مگا بایت
دانلوددانلود رایگان بازی حمله زامبی ها به مزرعه

(حجم : 33.8 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازیهای ماجرایی امروزه بازار گرمی دارند، بازی جدید و زیبای Mars Miner که امروز می خواهیم شما را در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار با آن آشنا سازیم یکی از این بازی های ماجرایی محسوب می شود. این بازی Mars Miner که برای کامپیوتر طراحی شده است همانطور که از نامش پیداست مربوط به جستجو در مریخ می شود ! در این بازی کامپیوتری شما می بایست به دنبال راهی برای برگشت به زمین باشید؛ شما در این سیاره بدون سوخت و مواد غذایی گرفتار شده اید و می بایست برای برگشت به زمین به این دو مورد دست پیدا کنید که نیاز به زیر و رو کردن همه جای مریخ خواهد داشت ! اما در این جستجو خطراتی نیز در کمین هستند؛ هیولاهای زشت و فریبنده که با داشتن هوش بسیار بالا قادرند شما را از بین ببرند؛ پس می بایست تمام حواس خود را در طی گیم متمرکز نمایید تا گرفتار دام این موجودات فضایی نشوید. این Game از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و می توان گفت در سبک Game های کلاسیک طراحی گشته است که همراهی آهنگ های فوق العاده جالب این گیم را محبوب تر می کند. امیدواریم که با دانلود بازی مریخ بتوانید نهایت لذت را از این بازی اکشن ببرید.

Mars Miner 1.2.0 Portable - بازی بازگشت از مریخ

ویژگی های این بازی :

  • گرافیک فانتزی و دوست داشتنی بازی
  • طراحی شده در سبک بازی های کلاسیک
  • بیش از 40 سطح بازی
  • 16 هیولای خطرناک با هوش مصنوعی بالای فکری
  • اعطای بیش از 12 جایزه مختلف برای برگشت شما به زمین
  • موسیقی فوق العاده زیبا به همراهی طرحی سه بعدی
  • سه حالت مختلف بازی شامل Story, Survival , Hotseat
  • قابلیت بازی آنلاین و ثبت رکورد

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: 2000/XP/Vista
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8
  • پردازنده: 800 مگاهرتز
  • رم: 128 مگابایت
دانلوددانلود رایگان بازی بازگشت از مریخ

(حجم : 17.5 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی اکشن و زیبای Sky Taxi 2 که امروز می خواهیم شما را در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان با آن آشنا سازیم یکی از بهترین و جدید ترین بازی های ماجرایی می باشد که در این ورژن ماجرای Storm 2012 (طوفان 2012) مطرح است. در این ماجرا رئیس جمهور می خواهد تا با آلودگی هوا که باعث ایجاد شرایط نا مناسب جوی گردیده است مبارزه و نسبت به اصلاح این اوضاع اقدام کند؛ اما مشکل اینجاست که در گیم روبات های شروری وجود دارند که اقدام به منهدم کردن هر کسی و هر چیزی که در نزدیکی آنها باشد می کنند.
در بازی تاکسی آسمان 2 قرار است شما جهان را نجات دهید و می توان گفت سعی در زنده نگه داشتن خود و هم نوعان خود دارید که بر جذاب بودن گیم و همچنین محبوبیت بازی Sky Taxi می افزاید. این بازی کامپیوتری سرگرم کننده با گرافیک بسیار مناسبی طراحی گردیده است که آن را سرگرم کننده تر کرده است. شما در طی Game پاداش های بسیار زیادی از رئیس جمهور دریافت خواهید کرد که به افتخارات و مدال های شما اضافه می شود. امیدواریم با دانلود بازی جدید و جذاب تاکسی آسمان 2 بتوانید نهایت لذت را از این بازی اکشن ببرید.

Portable Sky Taxi 2: Storm 2012 1.0 - بازی تاکسی آسمان در طوفان 2012

ویژگی های این بازی :

  • - گرافیک فانتزی و دوست داشتنی بازی
  • - پاسخگویی سریع بازی به فرامین دریافتی
  • - قابلیت ذخیره بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: XP/Vista
  • پردازنده: 800 مگا هرتز
  • رم: 512 مگابایت
دانلوددانلود رایگان بازی تاکسی آسمان 2

(حجم : 55.4 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

Virtual Farm 2 PC Game - بازی کامپیوتر مزرعه مجازی در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:دانلود بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

Chicken Little PC Game Portable - دانلود بازی جوجه کوچولو برای کامپیوتر در ادمه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:دانلود بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

F.E.A.R. 3 PC Game - دانلود بازی ترس 3 + کرک و راهنمای بازی و ترینر در ادمه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:دانلود بازی کامپیوتر, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

Empire Builder Ancient Egypt PC Game - بازی ساخت امپراطوری مصر باستان در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:دانلود بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

Super Mario Brawl Final PC Game - بازی جنجال سوپر ماریو در ادمه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:دانلود بازی کامپیوتر, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دانلود بازی Crop Busters آبادسازی روستا با حل هر پازل

 

 

ایام تعطیلی و فراغت از تحصیل برای دانش آموزان در حال آغاز شدن است و بهترین فرصت برای انجام تفریحات سالمی نظیر بازی های رایانه ای. سعی خواهیم کرد تا در تعطیلات تابستان بازی های رایانه ای متعددی را در سایت قرار دهیم تا همه کاربران بتوانند به واسطه این بازی ها سرگرم شوند. Crop Busters یکی از بازی های ساده اما سرگرم کننده ای است که برای سنین مختلف مناسب بوده و به سبب اجرا و انجام مراحل به سادگی فوق العاده می تواند سرگرم کننده هم باشد اما نباید از دقت در انجام مراحل قافل شد چرا که گاهی همین دست کم گرفتن مراحل می تواند به گره خوردن پازل بازی بیانجامد.
این بازیِ در ژانر پازل از گرافیک مناسبی بهره می برد و به سبب موزیک های دلنشینی که در طول انجام بازی اجرا می شوند جذابیتی دو چندان را به کاربر می بخشد ؛ با حل هر مرحله و پازل های خواسته شده از سوی بازی کاربر می تواند بخشی از یک روستای مخروبه را بسازد تا در نهایت بازی به شهری آباد تبدیل گردد. Crop Busters حدود 100 مرحله دارد و 4 حیوان زیبا به نقش اول بازی کمک می کنند تا بهتر بتواند مراحل را یکی یکی طی کند.

 

قابلیت های کلیدی بازی Crop Busters :
- گرافیک مناسب بازی
- وجود 100 مرحله در طول بازی
- 4 حیوان جالب برای کمک به نقش اول بازی
- ساخت روستای مخروبه با حل هر مرحله
- مناسب برای سنین مختلف
- عدم نیاز به آموزش در انجام بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- بازی به صورت کامل بوده و نیازی به کرک ندارد.

 

منبع: آسان دانلود

پسورد فایل زیپ:www.asandownload.com

 

برای دانلود فایل با لینک مستقیم اینجا کلیک کنید.

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,بازی کامپیوتری,دانلود بازی های کامپیوتری,بازی,دانلود بازی Crop Busters, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com